Şi totul prinde viaţă…

Soarele răsare.Parfumul îmbătător de ghiocei îmi invadează plămînii obosiţi de mirosul zăpezii.Verdele crud îmi încîntă privirea în fiecare oră din zi…Simt că totul prinde viaţă.Cu fiecare secundă realizez tot mai mult că în clepsidra vieţii mai e loc şi de FRUMOS.Picăturile de alb şi roşu ale mărţişorului îmi trădează privirea,lăsînd în urma lor doar speranţă, bunătate, dragoste, credinţă… Cîntecul vietăţilor ce au cucerit azurul cerului a pus stăpînire pe întreg corpul meu. Sunt profund încîntată de frumuseţea din jurul meu,care nu mă face decît să am încredere în mine,să sper că ziua de mîne  va aduce clipe frumoase…Primăvara mă face să sper că mai există bunătate şi gingăşie.

5 gânduri despre &8222;Şi totul prinde viaţă…&8221;

Lasă un răspuns

