Extaz.

Şi iarăşi îţi simţeam respiraţia la mine pe piele…Aveam impresia că zbor.Zbor de fericire!Da!Eşti cel care mă poate face să zbor de fericire…dorinţă…nebunie. Treceau fiori prin mine cînd mă atingeai blînd  pe pielea-mi bronzată.Mă sărutai  în lună plină.Nu mai vedeam şi nici măcar nu mai realizam nimic în jurul meu.Ştiam doar că existăm NOI.Prindeam aripi cînd buzele tale blînde şi umede îmi atingeau gîtul.Doream tot mai mult să se aştearnă plapuma egoistei nopţi,peste NOI.Îmi şopteai dulce la ureche că mă iubeşti…că vei fi totdeauna alături de mine.Închideam ochii,crezînd că e vis,dar….NU,era realitate.Îţi spuneam să mă cuprinzi strîns la piept…să mă simt o copilă care vrea mîngîiată.Îmi făceai pe plac…ca tot timpul,de altfel.La un moment dat,m-ai sărut.M-ai sărutat mai pasional ca niciodată.Nu mai auzeam nici un sunet.Îţi simţeam doar mîinile blînde plimbîndu-se prin păru-mi şaten şi ciufulit deja.Buzele tale se atingeau uşor de ale mele.Erau atît de moi,umede şi dulci…Mă amăgeai 🙂 Te jucai cu mine,şmecheroiule.Îmi luai plăcerea de care aveam parte atît de rar…Îmi plăcea.Mai vroiam…mai vreau.

3 gânduri despre &8222;Extaz.&8221;

Lasă un răspuns

