Printre paginile sufletului.

Scaldă-ţi ochişorii plăpînzi la mine în suflet.Crede-ma,iubitule,că doar sunt a ta.Simte dorinţa ce hoinăreşte în trupu-mi lovit de ELE-nemiloase nedreptăţi ale vieţii.Loveşte-ţi teama de pereţii întunericului (El o va păstra acolo,că e de treabă :D) .Da,soarele are şi el căsuţa sa.Nuş’ dacă spus.Avem şi noi locşorul nostru acolo.Vom fi ca două raze al lui micuţe,care încă învaţă,care încă greşesc…Pentru că chiar greşim uneori.Greşesc eu că îmi place să strig….să cred că eşti tu vinovat…însă( sunt în  zodia gemeni ) şi peste cîteva minute te sărut iarăşi pe năsuc… şi …. îmi cer scuze.Vreau să nu priveşti golul din jurul nostru.Vreau să nu te loveşti de  minciună,ură,întuneric…

…Eşti hoţul,care îmi fură minţile…Mă pierd ruşinată în ochişorii tăi,pentru că da…da ! sunt o copilă mică,care îţi adoră îmbrăţişările,prezenţa,’te iubesc’-ul dulce…

ah,da … şi vreau să vină primăvara…nu! nu doar în calendar … să mă scald fericită şi implinită în părul soarelui -razele 😀

7 gânduri despre &8222;Printre paginile sufletului.&8221;

Lasă un răspuns

