Auriu…Sumbru…Surpriză.

Eram eu şi lumina.Era noapte şi vîntul mă răpea.Mă ducea spre ţinuturinecunoscute unde totul era in auriu.Toţi de acolo mă credeau excentrică.Pielea-mi stropită de lacrimile  era acoperita doar în culori calde şi aprinse (aprinse de dragostea şi ambiţia din mine).Copacii aveau o formă specială.Îmbrăţişau toţi trecătorii.Erau nişte bătrîni buni la suflet,care mă ajutau să sper.Luna era foarte graţioasă.Avea nişte gene luuuungi şi cînd clipea ajungea în inimioara fiecăruia…Steluţele micuţe şi multe dădeau acestui ţinut un aer aristocratic.Mă simţeam o prinţesă. O prinţesă pierdută.Urma un labirint.Un labirint greu,încătolocit,cu dureri de cap.Era sumbru şi urît în el.Vîntul însă mă împingea…să merg…să alerg…şi în cele din urmă să rămîn acolo.Mă luptam.Mă luptam ca o campioană.Îmi era foarte frică.’Dacă pierd legătura cu realitatea?’Speram totuşi,doar sunt eram o luptătoare.De la un colţ…îşi făcură apariţia nişte oameni în straie aurii.Da!Da!

Eraţi voi-dragi părinţi.Eram sigură…doar,în cine mai poate avea atîta încredere un copil?M-aţi cuprins strîns la piept.Mă simţam ocrotită şi iubită. Irisul îmi trăda durerea din suflet…doream să găsesc refugiu în zîmbetul vostru divin.O lacrimă îndrăzneaţă se prelingea umezindu-mi  obrazul palid.Am ridicat ochii ca să absorb licoarea magiei din jur…şi mă trezisem

6 gânduri despre &8222;Auriu…Sumbru…Surpriză.&8221;

  1. am scris şi eu ceva de genu’ ăsta (am în vedere că ceva la sfîrşit cu „mă trezisem”) doar că pe altă temă şi încă nu l’am publicat, m’am gîndit că al meu mai trebuie prelucrat cînd l’am citit pe’al tău..chiar mi’a plăcut 😉
    p.s: am o întrebare: da’ asta tu într’adevăr ai visat sau ai inventat, că mie interesant 😀

  2. masicutza zice:

    :)) inventat,dear 😉 îi spuneam lui grapefruits că nu tot ce scriu real … dorinţe…întîmplări reale (cînd o să simt eu că e cazul să zic 😛 🙂 )chestii…
    merci mult.

Lasă un răspuns

