Să nu lăsăm soarele să apună trist în ochii noştri.

Soarele este regele în împărăţia cerului.Cu fiecare secundă de sclipire în auriu realizez tot mai mult că depind de el(de Soare-de Soarele meu).El este cel care ne face să sperăm în ziua de mîine.Însă,pentru a putea să te bucuri de toate astea,trebuie  să ai sufletul curat.Încrederea în aproapele tău,credinţa sinceră şi curată,dragostea cu toată  inima încinsă în durere sau chin te prezintă prielnic în ochii soarelui.Pentru că a trăi dăruindu-te bunătăţii şi blîndeţii este foarte greu,dar nu(şi)imposibil.Rezultatele dorite pot fi obţinute doar cu mult curaj şi ambiţie.În finalul fiecărei zile de examene de trecere în lumea celor drepţi,trebuie să ne mîndrim de acţiunile  făcute.Cică a te naşte e foarte uşor,mai greu este să supravieţuieşti privind fix la mărul din pomul vieţii.Împlinirea adevărată  a sufletului tău este axată (şi)pe prietenie adevărată.Doar participînd activ la diverse acţiuni de caritate,vizitînd casa Domnului,sărind la nevoie celor de alături,la finalul zilei,lăsînd căpşorul’  pe pernă ne vom mîndri  cu noi însăne.Să facem fapte bune!Să zîmbim unui bătrîn sau copil,să plîngem alături de un amic sau duşman,pentru că doar trăind cu toată puterea acestui cuvînt ne vom simţi cu adevărat  OAMENI.

17 gânduri despre &8222;Să nu lăsăm soarele să apună trist în ochii noştri.&8221;

  1. Salut, tu nu ma cunosti, dar eu demult iti vizitez bloggul. Super imi place mult cum iti exprimi gindurile shi sentimentele. Si artikolul asta ma inpresionat mult. Super, tini-o tot asha!

  2. da’ eu ştiu de unde Irinuţa a luat tema subiectului ăsta..(am vazut’o pe soră’mea cum o scria))) da’mi place mult. păcat că nouă la şcoală nu ne dau aşa teme de discuţie..

  3. Da..este un articol minunat.E redat un gand si o viziune pozitiva a noastra fata de viata care o traim si care trebuie sa simtim ca o traim,dar nu sa supravetuim fiinda Dmn ne-a dat zile.El ni lea dat,totul depinde de noi,de atitudinea noastra si de ce rost ii comferim vietii..

  4. masicutza zice:

    NathaLee,nu.Scriu doar ceea ce vedeţi pe blog(şi o să mai vedeţi multe dacă îmi dă Dumnezeu sănătate),în sufleţel şi undeva acolo într-un caieţel galben 😀

  5. masicutza zice:

    Carolina,nu ştiu … nu m-am gîndit la chestia asta pînă acum.Deja vreau să o duc la capăt cu examenele şi văd…dacă mă ajută Dumnezeu-o fac.Merci de părere 😉

  6. In my opinion… fiecare e talentat la ceva. Totul consta in a-ti descoperi talentul respectiv.. 😀 si bineinteles sa vrei sa faci… pentru a te dezvolta mai departe… sa-ti atingi limitele.. 🙂
    P.S.: scuze ca am deviat de la subietul de sus 😀

Lasă un răspuns

