Ce am fost şi ce am devenit?

Omul este fiinţa capabilă să suporte biciul vieţii,dar şi să distrugă totul într-o fracţiune de secundă.Pentru că Dumnezeu a creat omenirea ca să îngrijească necuvîntătoarele,ne-am considerat întotdeauna superiori.Am distrus,am ars,am inundat,am omorît,am pierdut credinţa,pentru ca într-un final  ce?!!…să mergem tîrîndu-ne în genunchi cu răni ajungînd pînă la carne,să plîngem  cu lacrimi de sînge,să îngenunchem unor idoli,să nu mai ştim ce înseamnă sinceritate şi bunătate,dragoste şi credinţă,blîndeţe şi inteligenţă.Am scuipat  cu toţii în cuvîntul şi porunca Creatorului lumii.Ne-am transformat în nişte haini.Nu mai avem scăpare.Rămîne doar  să strigăm ca nişte puieţi flămînzi–flămînzi  de mila celui de sus,flamînzi de dragoste sinceră.Să deschidem larg fereastra sufletului şi să lăsăm  să ne inunde tot ce este frumos:fineţea,blîndeţea,dăruirea de sine,prietenia şi dragostea veşnică,pentru că a iubi e un sentiment extraordinar,dar roadele pe carele le poate avea pot fi presurate cu plăpînde adieri ale vîntului,dar şi c-un îngheţ absolut rece a ceea ce numim noi ‘Viaţă’.Ne-am născut cu sufletul curat,cu cuvîntul blînd şi iertător,cu chipul luminat,însă am ajuns mai rău ca nişte fiare!!!!

6 gânduri despre &8222;Ce am fost şi ce am devenit?&8221;

  1. taniusha94 zice:

    frumos articol 😉
    intradevar suntem rai am ajuns niste robi ai pacatului, ai necuratimei, ai poftei insa D-zeu ne da o sansa si asta e singurl Lui Fiu, Isus Hristos si pentru asta trebue sa-i multumim, pentru ca nu ne-a lasat sa murim!!! ( sa incercam sa fim constienti de asta;) ma adresez tuturor)
    inca odata bv pt articol imi place blogul tau 😉

  2. Eu as zice ca fiecare om e diferit. Sunt oameni care incaa mai stiu ce e acela bunul simt, respectul dar sunt putini din pacate 😦 dar altii orice ai face tot asa raman.. fiindca nu pot sa se schimbe. Cati isi mai deschid sufletul ??? cati vor sa mai comunice sincer cu tine? Noi.. lumea si ma refer la marea majoritatea nu mai stim uneori sa ne controlam si traim in minciuna, ura, batjocorim… etc… iar unii ajung totusi si isi dau seama prea tarziu cat de mult au gresit…

  3. masicutza zice:

    Ai perfectă dreptate cînd spui că fiecare în parte e diferit.Am simţit nevoia să mă ‘descarc’,că am întîlnit o groază de oameni care şi-au pierdut complet credinţa…bunătatea.E greu şi trist că unii ajung în aşa ‘stare’.

Lasă un răspuns

