Adevăr.

Şi de ce crezi că dacă te comporţi ca o idioată te iubeşte mai mult?!!! De ce strigi ca disperata mereu la dînsul?De unde atîtea pretenţii?Ahhh…ai impresia că îi eşti superioară…ai impresia că e obligat să îţi stea alături sub tocul pantofului??? Te va urî,proast-o!Te va dispreţui ca pe o cîrpă!Te va jigni.Va scupia în cuvîntul tău,pentru că e OM.OM am spus şi un om normal nu rabdă atîtea.Fii blîndă că merită.Acceptă scuzele lui ori de cîte ori ‘calcă pe bec’.Nu fi egoistă!Faptul că îţi aparţine azi şi acum nu înseamnă că a doua zi tot  va fi numai şi numai al tău.Ha…zici că jură?Da,dear.Jură de dragul tău.Jură ca să te facă fericită.Nu te consuma ca o tîmpită.Da.Eşti tîmpită.Mîngîie-l cînd e trist.Oferă-i umărul tău.De asta are nevoie.De asta.Şi iarăşi mă repet: e OM.E în stare să se ridice şi să plece.Doar ştii că are inimioara bolnavă.Doar ştii că în orice moment îi poţi provoca dureri insuportabile.Şi?!Şi rezultatul care crezi că o să fie?!!!Ţi-e frică,da?Păi fii bună şi trezeşte-te!!!

7 gânduri despre &8222;Adevăr.&8221;

  1. Oh..nu ştiu cui e adresat postul, însă ai aşa de multă dreptate.Şi ştii de ce? pentru că într-adevăr, răbdarea nu aşteaptă mult. La un moment dat, când începi să-ţi dai seama că-l iubeşti îţi mai dai seama încă de un lucru- că l-ai pierdut.
    Mai am de învăţat câte ceva din acest post, anume din acest!

  2. masicutza zice:

    em..nu îi este adresat nimănui.Pur şi simplu de multe ori…chiar aşa ne comportămnoi-fetele.Şi realizăm(cum zici şi tu)că iubim abia după ce pierdem.

  3. Intradevar asa se intampla.. desi nu e normal asa(uneori) 😐 sa iubim abia dupa ce pierdem persoana respectiva. Acum conteaza foarte mult si persoana, adica daca merita sau nu! Daca nu merita.. atunci marele sfat ar fi sa nu te mai bagi… caci nu faci altceva decat rau tie… propriei persoane.

  4. Si eu am invatat sa iert mult in ultimii 3-4 ani :-< cand eram in generala si vedeam fete de liceu sau de facultate implicate in tot felul de relatzii si sufereau si plangeau si se certau cu prietenii lor, imi spuneam ca eu n-o sa fiu asa, ca o sa ma controlez, ca n-o sa-mi bat capul, ca o sa plec imediat… nu prea stiam eu cu ce se mananca indragosteala…m-am prins cu timpul, am avut parte numai de furtuni si acum incerc sa ma mai calmez si sa inteleg mai bine ce se intampla cu cel de langa mine, in masura in care si el o face 🙂

  5. masicutza zice:

    Păi da…total de acord cu tine.Dacă a doua jumătate nu se prea străduie pentru ‘pacea’ din relaţie…trebuie deja să baţi alarma…să te întrebi dacă merită să continuaţi…

Lasă un răspuns

