Femeia

Pentru că eu sunt cea dintîi şi cea de pe urmă
Eu sunt cea venerată şi cea dispreţuită
Eu sunt prostituata şi sfînta
Eu sunt soţia şi fecioara
Eu sunt mama şi fiica
Eu sunt braţele mamei mele
Eu sunt cea stearpă şi numeroşi sînt copiii mei
Eu sunt cea căsătorită şi fata bătrînă
Eu sunt cea care aduce pe lume şi cea care nicicînd n-a zămislit
Eu sunt alinarea durerilor naşterii
Eu sunt soţia şi soţul
Eu am fost bărbatul care m-a crescut
Eu sunt mama tatălui meu
Sunt sora soţului meu
Şi el e copilul meu respins
Poartă-mi totdeauna respect
Pentru că eu sunt cea scandaloasă şi cea magnifică.

Am început să citesc cartea lui Paulo Coelho ”Unsprezece minute” şi m-a impresionat mult începutul.Mi-am zis să vă arăt şi vouă.Cuvintele nu-mi aparţin.

8 gânduri despre &8222;Femeia&8221;

  1. stradadefluturi zice:

    stiu si eu ca e buna cartea… tot nu reusesc sa o gasesc, am citit mai multe din Coelho , Veronica se hotaraste sa moara, Alchimistul,Al cincilea munte…
    sper sa o citesc si pe asta. 😉

  2. masicutza zice:

    Mi-am zis şi eu să fac cumva timp să citesc muult…da’ foarte mult.Chiar am nevoie de asta.Apropo,’Tema pentru acasă’ cum e?

  3. Mai, eu nu prea le am cu Coelho 😕 dar cred ca nici lui nu-i apartine citatul asta, cred ca este un imn vechi dedicat zeitei Isis la egipteni…l-am gasit pe net acum cativa ani si parca sa zic ca ala este 😕 don’t know…daca esti curioasa, poti sa cauti :d si sa imi spui si mie pt ca memoria ma lasa grav momentan :”>

Lasă un răspuns

