Leapșă – De ce nu m-aș putea lipsi?

Okay…să începem

  1. Familionu meu iubit.Micuţa,ticuţu şi sorella mea.Ei sunt cei pe care mă pot baza în orice oră/minută din zi sau noapte.Ei sunt cei pe umărul cărora am plîns cînd mi-a fost greu.Ei sunt cei cu care am rîs cînd mi-a fost bine…Îi iubesc foarte mult.
  2. Iubicuţu meu.Uh.E el cel care mă face să sper în ziua de mîine…să visezzzzzzz…să zborrrrrr(pînăăăăăăă la steleeeeeeee)oh,sorry)iarăşi cînt ;D Sunt EU cu el…adevărata EU…cu mofturile şi alintăturile mele.
  3. Goşunelu meu).E papagăluţu meu şi numai al meu.De acuş 6 ani.Am grija de el şi el mă iubeşte ca pe o adevărată mamă
  4. Mobil.Emmm…ştiu că-i taaaaaaaaaare rău că îl folosesc aşa des,da’ ce să fac dacă e practic singura modalitate de a-i auzi vocea lui blîndă…cuvintele lui dulci în noapte tîrzie….ai ai 🙂
  5. Prietenuţe.Dea,mey girls,ştiu că nu aş putea fără voi.
  6. Soare.Fluturi.Flori.Sunt pur şi simplu dependentăăăăă de soare …căldură…

Aş mai putea scrie cîte ceva…însă am o groazăăăăăăă de temee))

Mai departe merge la    Happy Tear 

Seară bună ş’ pupăceală apăăăsatăăăăă)))

5 gânduri despre &8222;Leapșă – De ce nu m-aș putea lipsi?&8221;

  1. masicutza zice:

    Da.Familia,prietenii şi dragostea sunt cele 3 lucruri care stau la baza fiecărui om.Probabil e greu fără ele…ptfu ptfu că nu ştiu cum e asta… 😀

Lasă un răspuns

