Intoxicated with your presence in my life.

M-ai cuprins strîns la piept astfel încît să îţi pot desluşi bine bătăile inimii,de zgomotul maişinilor,al radiourilor care erau date la maxim… Mă simţeam toată a ta.Şi ştiai bine că ador momentele astea,fiindcă chiar sunt o romantică înrăită.Te priveam pentru a-ţi reţine trăsăturile feţei,culoarea căpruie a ochişorilor tăi blinzi,buzele moi,roşii şi umede,pielea ta bronzată.Îmi ofereai paradisul în palme.Îmi dăruiai steaua cea mai strălucitoare,pentru că îţi sunt cea  mai scumpă.Pentru că suntem cele două suflete gemene.Realizam că deja era timpul să pleci(iarăşi!!).Asta înseamna că dorul iarăşi îmi va acapara sufletul,vasele sanguine,inima,gîndurile…şi în cele din urmă întregul corp.Însă,încercam să promit de acele ultimile minute.Îmi făceai fluturaşii ăia din stomăcel să zboare(fluturaşi de care nici nu bănuiai înainte să mă cunoşti).Eşti părticica din mine care mă ajută să ridic capul sus.Ştiu că va veni o zi…
în care îţi voi simţi mirosul superb 24/24
mă voi trezi pe pieptul tău…
vom plînge împreună de fericire…
vom distruge distanţa asta hoţomană…
Ştiu că va veni o zi….
4 gânduri despre &8222;Intoxicated with your presence in my life.&8221;

  1. stradadefluturi zice:

    esti asa de indragostita , emani atita fercire , ca imi vine si mie sa ma indragostesc :d
    te astept pe blog cu descrierea visului 🙂

Lasă un răspuns

