Dialog…sau monolog(?)

-Cum procedezi tu e corect?
-Şi de ce nu ar fi??!!!!!Ce înţelegi  tu prin cuvîntul perfecţiune?Cine de fapt te crezi?!!!!!
-Trezeşte-te,girl!!!Nu realizezi că distrugi ce a mai rămas?
-Deja…sincer nu îmi  pasă.Am încetat să cred că exitişti.Pentru ce să mă strecor prin vise?Pentru ce să sper cînd nimicul ne-a acaparat ţinutul-ţinutul unde ne simţeam ca nişte pănduţe…unde nu venea nici o intrusă să spargă gheaţa noastră aurie…şi caldă.Ştiu că e banal.Gheaţa oricum nu-şi pierdea niciodată fierbintele.
-Crezi că nu mai avem nici o şansă?Crezi că cei 8 ani îmmpărţind totul ca două surori dispar…?Oare a ajuns răutatea să ne inunde sufletele?Oare vrăjitoarea vieţii a spulberat totul?
-Vreau să cred că nu e aşa…dar (…….)
-La naiba,fato!!!!De ce întotdeauna există un dar?
-Pentru că am început deja să simţim gustul amărui al vieţii…
Ştii….mi-e dor de noi.Mi-e dor de zilele alea nebune cînd dansam pe muzica lui Elvis Presley(……)
-Ah…cît de frumos era…
-…..cînd ne împărtăşeam durerea.Vreau să avem ca înainte lumea noastră.Lumea aia în care simţeam că e totul perfect,cu toate că cînd evadam din ea simţeam că ne este scîrbă de alcool,prostie,droguri,violuri… Cînd simţeam că am prins dragostea a ceea ce e numit PRIETENIE de picioare.Mi-e dor.Şi cînd spun NOI…ştii bine că nu este o a 3-a la mijloc.Ne apropiam mereu prin diferenţă.Eram şi suntem total diferite.Eu prefer(eam) drama,tu-comedia,eu- apusul,tu-răsăritul,eu-luna,tu-stelele…
-Iartă-mă…
-Te iubesc(cuvinte adresate ţie prima dată în toţi aceşti ani…de frică…probabil).
-Te iubesc.
5 gânduri despre &8222;Dialog…sau monolog(?)&8221;

  1. a 3a persoana?
    triunghi amoros? <333
    love it.

    iiii. si dansau pe muzica lu Elvis. <333

    aaa..
    s-au strecurat cateva greseli gramaticale.
    "fato" e in vocativ si se scrie legat.
    plus cateva cateva cacofonii: "ca comportamentul"

    sorry.
    eu la romana sunt printre primele :)) si.. n-am cum sa nu observ greseli de genu asta.
    da, da, ma laud 🙂

  2. M-am prins care e povestea 🙂 da, e nasol tare cand intervine o a treia persoana intre doua prietene foarte bune. Cum ai spus si tu, prinicipiile sunt doar doua pe lumea asta: drama – comedie, apus-rasarit…Si te intrebi daca nu cumva ea ar fi intre voi drama – ACTIUNEA – comedia si rasaritul – AMIAZA – apusul 🙂 poate reusiti s-o integratzi cumva, daca nu se mai poate sa o datzi la o parte..

Lasă un răspuns

