Astăzi sunt cea mai fericită! ;D

Sunt fericită pentru că au înflorit copacii

Sunt fericită pentru că astăzi am petrecut toată ziua cu el;

Sunt fericită pentru că am fost dusă în spate ca un copilaş micuţ;

Sunt fericită pentru că pot face persoanele-mi dragi fericite;

Sunt fericită pentru că m-am trezit fără deşteptător;

Sunt fericită că trăiesc în Moldova;

Sunt fericită că am o soră mai mare superbă;

Sunt fericită că am cunoscut-o pe NathaLee şi Strada de fluturi măcar prin posturi;

Sunt fericită că prietenesc cu mama ŞI TATA;

Sunt fericită că se apropie ziua mea de naştere şi nu mă îngrijorez că ”mai îmbătrînesc” cu un an(tot copilaş sunt);

Sunt fericită că pot vedea;

Sunt fericită că simt soarele pînă în măduva oaselor;

Sunt fericită că nu sunt grasă(tfu tfu);

Sunt fericită că azi am primit flori de cîmp;

Sunt fericită  că trăiesc;

Sunt fericită că pot spune că sunt fericită!!!


9 gânduri despre &8222;Astăzi sunt cea mai fericită! ;D&8221;

  1. CE FRUMOOOS ! ;;) de fapt stii?? asa ar trebuie sa fim de fericiti in fiecare zi..mereu sa fim pozitivi! eu una.. nah ca fiecare om de fel.. am si zile si mai bune si mai rele.. dar atunci cand am o zi rea.. bineinteles ca in prima faza nu zambesti dar.. dupa un timp incerc sa zambesc.. sa ma reechilibrez, fiindca observ ca nare nici un rost sa fim tristi, sa ne innegrim sufletul.. si apoi.. mai rau.. sa ne imbolnavim.. daca tot stam cu acea intristare in suflet toata ziua.. si suferim de numa numa.
    Daca intrebi cum imi reuseste… ei bine.. uitee asa.. ba vorbesc cu prietenul, ba mai citesc ceva de pe bloguri si nu numai.. ba ascult muzica mea.. sau nici nu stii cum se iveste ceva.. ca de nicaieri si te ma sa zambesc.. ceea ce imi reda starea de bine.. si cam asta-i tot. BE HAPPY ! 🙂 🙂 🙂

  2. masicutza zice:

    Da.Foarte corect.Şi oricum…dacă e să ne imaginăm cum ar fi viaţa omului doar din clipe din astea în care zîmbeşti şi e totul ok…?Cred că nu ar fi la fel de interesantă.Azi e bine…mîine mai puţin bine…acum plîngi…peste cîteva momente apare acel CINEVA şi îţi umple sufletul cu fericire…e tare frumos să ştii ce înseamnă fericirea…măcar pentru o fracţiune de secunda. 🙂

  3. frumos, frumos, frumooooooos!!!!
    Ştii, fericirea noi o construim. Ea vine din interior, ia naştere în inimă, suflet şi ajunge-n călcâie, da acolo, căci asta ajută să simţi că zbori.
    P.S. Şi eu sunt nespus de fericită!

  4. Cat de dragut… Ma bucur sa gasesc oameni atat de incantati de viata, de soare, de o persoana anume, de minuni mici ca niste flori de camp… Sa-ti pastrezi mereu sufletul asa curat 🙂

Lasă un răspuns

