My Sunshine Award

Instructiuni :

1. Sa postezi premiul!

2. Sa oferi premiul la 12 prieteni!

3. Sa scriu 10 lucruri care imi plac!

Soooo :

1.Acordat de Danyelaa & NathaLee (thx,girls 😉 )

2.Sunshine Award merge la:

  • Strada de fluturi
  • Happy Tear
  • NathaLee
  • Danyelaa
  • Tatiana

3. Şi 1o lucruri care-mi plac:

  1. Soarele
  2. Cărţile psihologice
  3. Mîinele LUI
  4. Photographia
  5. Ceaiul cu multă lămîie
  6. Trenul
  7. Floareasoarelui
  8. Ananasul (yami yami )
  9. Filmul bun.
5 gânduri despre &8222;My Sunshine Award&8221;

  1. tanx dear ! 🙂 si inca ceva.. am primit si eu un fel de observatie.. e vorbe de lucrul 3 si ma gandesc ca e vorba de o persoana.. deci persoana nu e lucru ;)) eu scrisesem ca-mi place prietenul meu..

Lasă un răspuns

