pam pam ))

Ador pisicuţele.Le ador boticul umed.Urechiuşele roz.Ochişorii şi codiţa.Lăbuţele. Blîndeţea.Mustăţile luungi şi elegante….ahhh

Gata…am vorbit cu iubi.. şi cînd avem casa noastră o să avem muulte pisicuţe.Nu.Mai bine una căreia să-i dăruim toaTă dragostea noastră.


Cum să nu le adori?P.S. Dau în nas la teţ care îşi bat joc de pisicuţe.

11 gânduri despre &8222;pam pam ))&8221;

  1. Din totdeauna mi-au placut pisicutele 🙂 am avut un motan care l-am iubit foarte mult.. era ataat de blaand.. si jucauus.. de fiecare data venea la mine cand ma vedea.. caci stia ca il iubesc, stia ca langa mine este in siguranta. L-am avut 5 ani.. caci cineva mi l-a omorat.. de fapt nu stiu cum a murit 😦 cert e ca a disparut.. si nu s-a mai intors. In locul lor am alte pisici la tara.. dar nu-l va inlocui niciodata pe acel motan.
    Oricum pisicile vor ramane unele dintre cele mai frumoase animalute de pe pamant. 🙂

    • masicutza zice:

      Da…într-aDEVăr sunt foarte drăguţe.Am avut şi eu mai demult pisicuţe…albe şi aşa frumoase.NUmai că … 😦 ‘zburau’ toate de pe geam …

  2. da, sunt adorabile.

    am si eu o mata
    si in fiecare noapte vine-n patu meu si-mi sufla-n ceafa. ma face sa zambesc

    si vecina mea are niste pisici siameze si de fiecare data cand le vad pe geam ma binedispun..

    tu ai o mata?

Lasă un răspuns

