Iar?!!!o.O

Şi mîine din nou e luni 😐 ! De ce nu poate după  duminică să vină marţi deodată? Nu-mi place lunea.Am multe ore.Multe lucrări.Multe matematici,fizici,chimii, informatici…

Ieri a plouat.Şi a plouat aşa frumos.Măşcat.Des.Îmi place mirosul de după ploaie.Mă linişteşte.Mă face să fiu mai optimistă. Ador şi curcubeul după ploaie,însă de data asta nu mi-a bucurat privirea.(Hapsînul!)

…Un început de săptămînă…cît de cît reuşit…ndaa.

14 gânduri despre &8222;Iar?!!!o.O&8221;

  1. eu cred ca daca ar fi dupa duminica, marti.. eu tot ca pe o zi de luni as privi-o.. deoarece va fi tot ca o zi de inceput de saptamana.. adica la fel de somnorosi.. etc ;))

  2. sololina zice:

    îmi place ș mie mirosul de ploaie .. e superb… și ploaua e așa misterioasă.. parcă ascunde sau.. spală păcatele de pe pămînt.. dacă ar spăla și lunea ar fi formidabil 😆

    • masicutza zice:

      oooooo daaa! 😀 exista vreo persoană căreia să nu-i placă ploaia?o.O 😀 ploaia de vară(că pe cea de toamnă o urăsc şi eu :D)

  3. onlymefuckingright zice:

    În goana după sâmbete şi duminici,uităm să trăim din plin zilele de luni…sau marţi…sau…Uităm că am avut multe „luni” frumoase şi multe sâmbete care se traduc prin telefoane care nu sună şi aşteptări fără răspuns…Să ne bucurăm de fiece clipă! 😉
    PS: să intri pe la mine…Cineva a scris foarte frumos despre luni şi sâmbete 😉

    • masicutza zice:

      mda…poate 🙂 cum găsesc niţel timp,deodată fug la tine pe bloguleţ şi caut 😉 şcoala asta :/ Bun venit şi ţie la mine pe blog 😉

Lasă un răspuns

