Stare.

Şi iată…suntem pe ultima sută de metri.Pregătiri de examene,emoţii,regrete (poate).Ţin să-i urez muuultă muuultă baftă Cătălinei  aka bubu(şi tuturor celor cu examene şi teste ).Toutul are să fie bine  şi staaaai că vine vacanţa aia maaaare.Cu muuulte nebunii şi  distracţii.Să deschidem încetul cu încetul(dar sigur) o nouă pagină din cartea vieţii noastre.Cu siguranţă o să avem parte de surprize.Rămîne doar să sperăm să fie din alea plăcute 😀

15 gânduri despre &8222;Stare.&8221;

    • masicutza zice:

      Nu,termin a 9-a.Sunt din R.Moldova.Aici dupa a 9-a avem primele examene. 😉 Şi…dacă sincer,nu prea mă simt micuţă.Să zicem că doar tinerică 😀

      • da am auzit si eu ca se va face pana la 9 clase.. da nu stiam ca deja s-a pus in vigoare.. adica cred ca la voi a fost mai repede.. in romania cica de la anu va fi asa// eu termin a 12-a da fac 13 clase la anu dau bacul. acum astept sa termin cu bine si clasa asta..si ma pregatesc pentru la anu..sunt cam confuza ca nu stiu ce schimbari se vor mai face.. inca nu stiu obiectele la care voi da bacul. romana si limba straina oricum e sigur si obiectul de specialitate.. dar restul nu stiu.
        P.S.: Si la ce profil ai vrea? 😀 eu te sfatuiesc sa te inscrii acolo unde chiar iti place.. caci altfel va fi un chin :*

        • masicutza zice:

          La noi demultişor sunt 9 clase obligatorii. Mă gîndesc să merg la real…de fapt,aşa şi voi face 😀 Să văd terminate examenele şi mă aşteaptă cei 3 anişori de liceu.În a 12-a BAC-ul.În fine,emoţii peste emoţii.Nu mai ştiu dacă se mai gîndeşte cineva la sărmanii elevi.Eee..da ce să facem? Mergem înainte. Baftă dar pe la anu’ şi la sigur vei înţelege ce vrei şi ce îţi place cu adevărat 😉

  1. danke! cu totii trebuie sa ne alegem un drum bun in viata.. dar de asta trebuie sa avem grija inca de la inceput 🙂 // cat despre sarmanii elevi.. asa-i nu se mai gandeste mai nimeni la ei.. ca de pe o zi pe alta avem foarte mult de invatat.. de scris.. mie nu-mi ajunge timpul. o ora fac numai pana acasa.. abia imi fac timp sa mai mananc cate ceva si cand aud ca unii nu au nici o grija.. ;)) dar acum la sfarsit am lasat-o mai moale.. o sa fie bine! 🙂

  2. Di zice:

    Succes la examene, asta daca am inteles corect.
    Toate sint trecatoare, si astea o sa treaca. Eu mai vreau o data ca prima data… emotii ca inainte de examen.

    • masicutza zice:

      Mulţumesc mult.Poate o să înţeleg şi eu peste ceva ani că sunt frumoase emoţiile înainte de examene…însă,acuma nu chiar mi se par ok)

  3. sololina zice:

    aaaaaaaaaaaa ce plăcut… am menționat ș de bacul meu … maaaaamă ce mă tem..
    mulțuuuuuuuuuumeeeeeeeeeeesc :hug:
    succese și ție puișor de om… dar sunt convinsă că va fi totul bine…
    Huuuuuuuuuuuuuuuuug

    • masicutza zice:

      Mulţumesc :* De-ai şti şi eu cît de taaaare mă tem.Îmi vine să urlu.)) Mai ales că exact peste o săptămînă se începe cu matematica. O să fie totul bine.TREBUIE.Huguţ 😀

  4. sololina zice:

    deși poate nu ar trebui să spun asta zic.. examenele din a 9.. în RM au devenit doar o formalitate.. profesorii find persoanele care ne tot sparie pentru ca la urmă tot ei să ne ajute..
    dar stresut e ceva inevitabil… cînd vei primi rezultatul și va fi 9 sau 10. să zici.. voi fi mîndră să aud că am o prietenă bravo..deși și fără notele astea sunt!

    • masicutza zice:

      Uof.Să fie aşa! Cum spui şi tu-stresul e inevitabil 😀 Sper să fie totul bine.Aşa cum spui tu şi multe persoane.O să ţin pumnii pentru tine 😀 😉 Aşa că şi tu,CURAJ.Totul va fi OK. :*

Lasă un răspuns

