Happy one year!

Exact cu un anişor în urmă am încercat gustul iubirii.Deja suntem mărişori. Am început să păşim încetul cu încetul…primele aşa zisele cuvinte au fost iub –de la iubire, înţe-de la înţelegere şi respect,aşteptare,dor.Taaaaare greu ne-a fost. Şi încă o să ne fie(of course!this is life…).Mi-aduc aminte acea prima seară. 😀 Vaaaaaai,sărmanele noastre inimioare. 😀 Acuma ne uităm în urmă şi rîdem)Nda…

Mulţumesc pentru împlinirea sufletească,pentru dragostea împărtăşită,pentru cuvintele dulci, pentru mesajele frumoase în fiecare dimineaţă (timp de un an de zile).,pentru privirile sincere,pentru încurajare, pentru surprizele frumoase…(aş putea scri la infinit!)

only  yours

te iubesc.

12 gânduri despre &8222;Happy one year!&8221;

  1. Di zice:

    Felicitari.
    E frumos acolo (pe nourasul acela roz, in al noualea cer). Va doresc inca multe-multe priviri sincere si surprize frumoase!

  2. stradadefluturi zice:

    mei mei mei , ci bravooooo esti , bravo pentru atata dragoste daruită 🙂

    s vă şie copchii sănătoşei 😆

  3. Felicitari! Dragoste frumoasa si eterna va doresc!peste cateva saptamani implinesc si eu 2 anisori 🙂
    Ma regasesc foarte mult in ceea ce ai scris :).. unde e dragoste adevarata.. relatia sigur rezista! 🙂

  4. sololina zice:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. oamenii fericiți.. bravooooooo
    să fiți fericiți și să țineți unul la altu încă mult timp

Lasă un răspuns

