Obosită

Sunt în examene! Da da.Corect aţi citit.Absentez de multe zile de la şcoala wordpress-ului,de la bloguleţele voastre drăguţe.Am aşa o stare….dacă dau cu capul de o pernuţă moale,degrabă nu mă trezesc.Într-atît sunt de obosită…Vreau într-o călătorie luuuungăăăăă,departe de orăşelu’ micuţ în care trăiesc.Vreau să văd feţe noi.Însă nu pe mult timp,pt că unde e mai bine ca acasă?Nda.Nicăieri.

Vara a pus stăpînire pe ţărişoara noastră,pe sufletele noastre(chiar).Lenea ne-a invadat))Vreauuuuu verdeeeee!!! M-am săturat de patru pereţi şi de tonele de cărţi împrejurul meu.

Sorry dacă v-am umplut cu aberaţiile mele.Trebuia totuşi să fac anunţ la începutul postului că astăzi sunt un pic NU ÎN APELE MELE şi nu doar astăzi.(cred)

Anyway un început de vară cît mai frumos.

P.S. Uitat să zic LA MULŢI ANI tuturor copiilor din noi pe 1 iunie!!

12 gânduri despre &8222;Obosită&8221;

  1. sololina zice:

    exact asa vroiam sa zic… (ce a scris stradadefluturi)
    eu tot absentez din cauza bac-ului.. dar principalu e sa fim okey dupa nu?
    succes astazi la examen.. stiu ca e azi cel de la romana.. succese :*

    • masicutza zice:

      Da,mulţumesc mult. Am scris de acuma…
      Să le trecem pe toate şi distracţiile ne aşteaptă 😀
      :* mulţumesc pt susţinere.

    • masicutza zice:

      Merci,draga mea.
      Mai ales pe căldura asta de 35°C nuş’ ce examene poţi să scrii…anyway,tre’ să sperăm că totul va fi ok.

    • masicutza zice:

      Daaaaaaaaaa !!! Mulţumesc,draga mea.
      Am terminatttt !!! iuhuuu)))) Iată acuma am venit de la examenul la english. Am scris totul…aştept de acuma rezultatele. Sper să fie totul ok. Thx a lot la toţi pt susţinere. huuuuugggggg :*

Lasă un răspuns

