Răsfoind coşmaruri

Şi unde?

De ce?

Cine?

Ah ,da…asta-i viaţa.

Cum?

Nu?

Nu acesta va fi răspunsul tău?

Sure,eu-s cea imprevizibilă.

Atîta dragoste şi dorinţă-mi curge prin vene….

Şi…TU!

Tu,netrebnică distanţă!

Atîta chin pentru doi omuleţi? Doar doi…

Şi nu ne vom pierde!

Lacrimi şterse…

strînse una cîte una în bolul ăla roz,unde păstrăm amintirile…

Mîinile le vom ţine strîns

Iar…iar EL;

EL îmi va ţine sufleţelul în cel mai călduţ loc din inimioara sa.

Soarele mă va bucura în fiecare dimineaţă;

Luna mă va ocroti noaptea de vînt;

Şi…doar dragostea mă va salva de înecul în abis.

Alb…alb…alb…….

tresalt.

Ah,eşti aici.Cuprinde-mă strîns.Iarăşi mi-am visat trecutul.

Te iubesc.[sărut pe căpşor’]

13 gânduri despre &8222;Răsfoind coşmaruri&8221;

    • masicutza zice:

      Ştii,de obicei titlurile le pun după ce termin articolul de scris 😀 Şi coşmar am spus,pt că sper ca în viitorul apropiat să văd această distanţă doar ca un vis urît … Nu ştiu dacă unul dintre voi a ajuns acolo unde mi-a fost mie gîndul şi îmi este şi sufletul,însă…bucuroasă că au fost cuiva plăcute aceste cîteva rînduri.
      P.S. Totuşi,distanţa înseamnă intrigă))

  1. O singura data mi s-a intamplat sa iubesc la distanta,ca sa zic asa,desi nu i-as spune chiar iubire,dar oricum mai mult decat o simpla prietenie.In fine,la tine sper sa fie cu happy end.

    Stiu ce inseamna distanta si ce implica ea,de la iubire si respect pana la sinceritate si incredere,stiu foarte bine…

    • masicutza zice:

      Eee..nu e chiar foarte mare distanţa,dar nici posibilitatea de întîlniri în fiecare zi,din această cauză şi doare.E frumos să iubeşti şi ceva mai frumos e să fii iubit.Ce ţine de încredere…nda! E cea mai importantă în asemenea relaţii,şi…în toate !

Lasă un răspuns

