Da!

Vreauuu pisicuţăăăăăăăăăăăăăă!!!!

15 gânduri despre &8222;Da!&8221;

  1. Si cine te opreste ?! ;)) parintii? mie nu mi-au dat voie cu pisica si cu nici un fel de animal acasa(la bloc). Numai la bunica la tara puteam sa ma bucur de o pisica, si cativa caini 🙂

    • N-am inteles,de ce sunt crazy…eu abordez cat se poate de serios problema 😆

      Mie nu-mi place matza cat imi place emoticonul ala.In locul tau mi-as dori un emoticon.Uite ce simpatic e 🙂

  2. Papagal nu stiam ca ai.Acum cu atat mai rau…gandeste-te la Tweety,mereu il alerga motanul ala.Asa vrei s-ajunga si „papagalutul” tau ?

    Eu raman la emoticon.Nimeni nu mai vrea emoticon 😀 ?

    • masicutza zice:

      Ohhhh,nooo !!!
      Eu o să-l ocrotesc de cele rele şi urîte. El doar îmi e ca un copilaş de mai bine de 5 anişori ;x

      Ce ţine de emoticon…eu vreau o jucărie de pluş maaaaaare cu un face super sweeeeeet))

Lasă un răspuns

