Pentru aceasta**

Glas suav şi dulce.

Somnic neconceput fără ”noapte buna” al tău.

Îmbrăţişări ale sufletelor şi trupurilor de neuitat.

Sinceritate.

Înţelegere prin tăcere.

Ore nebune de zîmbete copilăreşti(deci sincere)  în skype pînă  seara tîrziu.

Buze muşcate pînă la sînge de emoţii.

Privire tot mai sclipitoare şi mai tainică.

Nuanţe ale curcubeului mult mai colorate în toată ploaia vieţii.

Pentru asta merită să zîmbesc.

Şi zîmbesc.

Şi mă bucur de orice minut petrecut împreună.


6 gânduri despre &8222;Pentru aceasta**&8221;

  1. deci sincer nici nu stiu ce sa mai comentez :”> ma regasesc prea mult in ceea ce ai scris (era si de asteptat). mi-ai adus aminte el : x App. tocmai acum am vorbit cu el la tel.. ne-am spus nelipsitul „Noapte buna!” 🙂

  2. masicutza zice:

    aww,draga mea.Mă bucur nespus de mult pentru voi. sunteţi bravo şi aşa să continuaţi. Dacă nu trupeşte alături,atunci sufleteşte-neapărat!
    :*

  3. sololina zice:

    ce frumoooooooos.. așa e frumos să citești așa articole… vrei nu vrei se ivește un zîmbet pe față.. doresc să fie așa pt mult timp
    sincer

Lasă un răspuns

