you.

Şi te privesc din ce în ce mai insistent.

Îmi adori atenţia şi  faptul că observ fiecare amănunt.

Îţi văd cel mai dulce verdele din ochi.

Iar…iar buzele… buzele parcă-s din ce în ce mai roşii.Mi le  dăruieşti cu atîta  pasiune.

Braţele tale… awww. Braţele tale puternice de cîte ori m-au ridicat în aerul proaspăt pentru a-ţi povesti de acolo-de sus cît e de bine să poţi zbura…

Z B U R A M.

Da.

Aşa piticuţă şi… da,neajutorată pe lîngă tine.Nevinovată.

Puterea ta.Puterea ta de a mă linişti cînd nu mai vreau nimic. Cînd soarele nu mă mai încălzeşte cu aceeaşi dorinţă,cînd luna nu mai vrea să îmi lumineze visele, cînd verdele proaspăt al verii mă părăseşte…

Gropiţele tale ţeaţea.Ahhh…gropiţele tale îmi colorează zilele în cele mai blînde şi calde nuanţe.

Şi mi-e al naibii de bine cînd îţi simt mirosul tău…şi încerc mereu să mi-l ţin imprignat în piept pentru a te şti aproape,pt a spera.

u’re my everything.

12 gânduri despre &8222;you.&8221;

    • masicutza zice:

      Mulţumesc pt părere : ) Totuşi, a iubi e ceva ce nu poate fi redat prin cuvinte… nişte litere înşirate pe o foaie nu pot spune ce e în sufletul unui îndrăgostit. Şi repet a mia oară : nu totul ce scriu pe blog face parte din viaţa mea. Mintea mea deapănă aşa cuvinte în acest moment,deci…pe astea le-am scris.

  1. Îţi spun şi eu părerea mea cu privire la dragoste: Dragostea nu poate fi redată în cuvinte,dar e păcat să nu descriem ce simţim cand iubim.Dacă nu am face asta,poeţii şi scriitorii de maine ar înceta să mai existe…
    Poate că ceea ce scrii pe blog nu face parte din viaţa ta şi nu certifică realitatea,dar cu siguranţă ceea ce ai scris face parte din tine !

    • masicutza zice:

      Ideea a fost cu totul alta şi faptul că aceste rînduri ţi-au lăsat impresia că mi-am făcut din iubire o pasiune… mi-e indiferent.Nu am nevoie ca cineva să stea la gînduri dacă iubesc cu-adevărat sau doar e o pasiune…un joc. E viaţa mea privată,e dreptul meu de a-mi expune ce gindesc,poate chiar ce simt uneori şi mă repet: e doar părerea ta. Cum iubesc şi cît de tare, poate şti şi simţi doar jumătatea mea. Şi aici pun punct acestei discuţii.

  2. Mie imi place cum scrii indiferent daca nu se refera strict la tine.. insa ceea ce cred eu ca ai fi cu siguranta (nu ca m-ar/ar interesa pe mine/altii)este faptul ca esti romantica 🙂 Nu este nevoie sa contesti acest lucru, asta e doar o parere..
    Si sunt si eu de acord cu tine ca iubirea cu intensitatea ei uneori nu o poti exprima prin cuvinte. E atat de greu sa scrii despre iubire si toti incercam sa o expunem in cuvintele cele mai frumoase insa referitor la cum scrii tu mie imi place ca scrii mereu cu dulceata 🙂

  3. yesterday zice:

    aşa plăcut şi niceee de tot
    mi se formează o scena unde doi îndrăgostiţi stau culcaţi,îmbrăţişaţi şi se privesc,iubinde-se cu privirile.

    :*

  4. sololina zice:

    ce duuuuuuuuuulceeeeeee.. tocmai vreau și eu să iubesc așa simplu și frumoooooooos…
    mereu în posturile tale dedicate parțial sau în întregime lui și iubirii voastre se ascunde așa o dulceațăăăăăă mmmmmmmm..
    bravo :*

Lasă un răspuns

