linie strîmbă.

Chiar dacî într-o bună zi voi hotărî să plec departe,fiţi siguri-vă voi curge încă mult timp prin vene.

O să risc poate însă… voi lua cu mine amintirile.Datorită lor voi putea supravieţui în pustietatea dorului.

Şi pentru că nimănui nu îi este caracteristic cuvîntul veşnicie… o să respir cu gîndul că e o minciună…

Pur şi simplu încep să las mîinile jos… să nu mai lupt.

Dacă eşti undeva,departe  şi ţi-e greu,fii sigură,umărul meu sprijină bine şi căpşorul aşteaptă să fie sprijinit.


5 gânduri despre &8222;linie strîmbă.&8221;

  1. sololina zice:

    frumos, dureros.
    păcat că totuș fericirea e atît de strîns legată de durere.
    aici în plaful chișinăului , o moleculă te cuprinde strîns și zice să fii puternică .

  2. masicutza zice:

    merci,scumpa mea.
    uneori chiar îmi vin să las totul baltă
    parcă fug …dispar toate persoanele care ieri ţineau la mine…
    şi cel mai groaznic e că începi să recunoşti chestia asta…ce este foarte şi foarte dureros.
    Unde un om fără prieteni ?! Nicăieri…
    totuşi,vreau să mai cred.
    11 ani nu se şterg cu buretele.
    mulţumesc că eşti alături.am nevoie de asta…. :*
    huguţ

  3. sololina zice:

    cît de bine te înțeleg.. pt mine a fost și mai dureros cînd a fost să fie.. adică acum 2 luni.. și nu erau 11 ani ci 18 .. și chiar știu ce simți.. pot să îți spun doar un singur lucru.. dacă e un pas greșit din partea acelei persoane va înțelege asta mai repede decît crezi dar va fi prea tîrziu.. pt că uneori nu există drum înapoi.. chiar nu există deși trup și suflet ai vrea ca să existe.

  4. masicutza zice:

    ndaaaa…
    şi-ţi vine să strigi în gura maaaaaarrrreee cît de tare greşeşte făcînd anumite gesturi… însă,ce păcat că persoana în cauză nu te va auzi nici măcar atunci cînd vei striga…
    să te resemnezi trebuie?
    nici măcar nu ştiu …

  5. sololina zice:

    resemnat? nuștiu. nu am făcut-o. am înțeles că resemnare va avea nevoie acea persoană. la moment da. resemnare pt tine..
    am fost trădată o singură dată în viață , am suferit muuuuuuuuuult dar viața și timpul a avut grijă ca acea persoană să țină la mine așa cum eu niciodată nu aș fi putut ține la ea așa că totul va fi bine într-un final.

Lasă un răspuns

