Punct(Şi de la capăt)

Cum dintr-un punct se pot duce o infinitate de drepte…

aşa un cuvînt are mii de înţelesuri.

Am ajuns (cred eu) la sfîrşit.

poate voi reveni

…cîndva…

şi dacă nu,să nu mă cauţi în tot ceea ce-am fost.

6 gânduri despre &8222;Punct(Şi de la capăt)&8221;

  1. stradadefluturi zice:

    demult nu am citit bloguri , acum am revenit .

    te citesc cu aceeaşi plăcere , poate chiar dublată.

    progresezi pe zi ce trece.

    fruuuuumos .

    • masicutza zice:

      şi cît te-am aşteptat ! : /
      mă gîndeam la un moment dat c-ai renunţat la bloguit*
      bine ai revenit :*
      şiii … ăă mulţumesc.
      eu,personal nu văd acel progres

  2. yesterday zice:

    ultima fraza ma lăsat mută şi un pic tristă,pentru că plăcut tare
    6 fraze dar în care este ascuns un univer întreg
    place mult
    wub it

Lasă un răspuns

