Pentru că vreau să trăiesc !

Astăzi am văzut primele frunze căzînd… Se desprindeau încet-încet de copaci. Parcă le era frică  de un nou început. Totuşi…am început să iubesc toamna. Da! Parcă-i mai romantică.Probabil(sau la sigur ! ) e îndrăgostită. Şi…cu toate că mai avem de savurat încă din plin ultimile săptămîni de august,melancolia-şi face loc încetul cu încetul prin corpu-mi obosit de la atîta… odihnă !  A fost o vară superbă… certuri din alea cu împăcări dulci,conştientizare că EA mai ţine la relaţia noastră(sau… cel puţin asta  am zărit în ochii EI),bunătăţi de seri privind la lună plină(atît de simplu,dar cu atîta putere mă ”încărcam”),emoţii în aşteptarea rezultatelor de la examene ;D (maaaamă ! ce prostuţă[shh! numa eu pot spune aşa ;D] eram cînd urlam în gura mare că mi-e frică ;D  ). Awwww… frumos.Totuşi,frumos. Ador viaţa şi am înţeles în sfîrşit că pot vedea curcubeul doar după ploaie.

Aşteaptă-mă că viiiiiinnnn,scumpule !

4 gânduri despre &8222;Pentru că vreau să trăiesc !&8221;

  1. Daa! Si eu am vazut frunzele cazand, frunze galbene de-a binelea! 🙂 mai este doar o luna de vacanta.. toate trec.. dupa care i-ar vin 🙂
    Si eeu iubesc toamna fiindca imi place sa fie mai rece afara, nu-mi plac deloc caldurile mai ales astea exagerate de vara uof! plus de asta : x imi place sa ma imbrac mai grosut 🙂

  2. sololina zice:

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😡 și eu văzut și e așa frumos… îmi aduce aminte de copilărie și de modul în care atît de mult evitam asta.. căci asta arăta că degraba vine 1 septembrie :))
    p.s. cît despre examene așa zici acum.. da cînd va veni Bac-ul iar vei retrăi și cînd va trece iar vei zice (Doaaaaaamne dap asta nu-i așa strașnic)

    • masicutza zice:

      ;D
      aşa-i mereu.
      ştii cum…
      pîn’ nu treci prin asta-nu crezi…
      se zice că cel mai oke este să înveţi din greşelile altora,însă într-adevăr înţelegi greşeala cînd ”dai cu nasul” de ea

Lasă un răspuns

