Drum infinit.

Atinge-mi creştetul  frunţii atunci cînd simt că totul se prăbuşeşte în jurul meu.

Sărută-mă  cînd buzele-mi blînde  se usucă de durere.

Strînge-mi lacrima de pe obrazu-mi palid cînd TOTUL  devine NIMIC.

Atinge-mă cînd nu mai simt nici măcar adierea vîntului.

Strînge-mă strîns la piept cînd inima mi se sfărîmă îm mii de bucăţele.

Mîngîie-ma  cînd picăturile  de sînge îmi invadează sufletul.

Pentru că ‘a iubi’ nu e doar un verb…

Pentru că vom învinge totul doar ţinîndu-ne strîns de mîini.

adore your presence in my life…


10 gânduri despre &8222;Drum infinit.&8221;

  1. yesterday zice:

    se simte că iubeşti şi eşti iubită
    şi să fii mereu aşa
    mi-ai formatat mood-ul de la trist la îndrăgostită
    aşa cum e vara,sufleţelul meu iubeşte,şi ce dacă sunt amintirile,le iubesc pe toate

    fii fericită,oricum eşti deja:*

    • masicutza zice:

      fericită c-ai lăsat tristeţea…
      mulţumesc enorm…
      şi … într-adevăr,ce poate fi mai frumos decît să iubeşti şi să fii iubit?
      :*

  2. Ooof iubirea asta! 🙂 cred ca e cel mai discutat subiect din lume,poate ca este cel mai usor sentiment la prima vedere insa este cel mai greu de vorbit despre iubire. Cei talentati se pricepi de minune sa o descrie iar un exemplu foarte bun esti chiar TU- Irina?!(scuze daca gresesc numele vazusem undeva ca asa te cheama)
    Cu totii gustam din iubire si daca se nimereste sa fie buna ramanem pe veci „sclavii” ei 🙂 :* and >:D<

  3. masicutza zice:

    daaaa… Irina mă numesc : )
    mulţumesc muuult
    cu toate că,după părerea mea,nu pot foarte bine să redau ce e în sufleţelu’ meu îndrăgostit.
    e ceva fooooarte fooooarte frumos şi doar cel ce iubeşte (şi sunt sigură că fiecare din noi are să ştie ce-i iubirea) poate pătrunde în rîndurile care le scriu …
    :*

Lasă un răspuns

