Delete.

În singurătatea inimii mele de multe ori  striga nebunia şi durerea. Era o durere pricinuită de amintirile depănate seara,în lună aproape plină,cînd insomniile erau deja un obicei(prost).Pereţii inimii căpătau atunci o culoare cenuşie,care era foarte greu de şters. Însă,nu ştiu cum şi cînd exact am avut puterea să renunţ la acele amintiri care-mi îngheţau viaţa şi momentele în care eu ,pur şi simplu trebuia să fiu cea mai fericită fiinţă.Eram fata aia cu ochii căprui spre verde şi excentrică.Erai prea obişnuit ,prea ca toţi pentru a observa licărul inimii mele. Şi… da ! Nu regret c-am cunoscut prostia din tine. M-am împiedicat într-un spin pentru a cunoaşte frumuseţea LUI,a sufletului ce apreciază în mine fiecare pătricică specială şi care ne aparţine NOUĂ. Avem un noi pe care-l îngrijim cu cea mai mare acurateţe.

Oficial sunt fericită.

Nu-i voi mai permite să-mi umbrească viaţa.

5 gânduri despre &8222;Delete.&8221;

Lasă un răspuns

