Simplu,dar atît de complicat.

Noapte tîrizie.Lună fricoasă.Fricoasă să-şi arate chipul.Miroase a toamnă şi-mi place.Da.Deja am faţa şi creieraşul obosit.Un regim nebun după vara perfectă petrecută lîngă el mi se pare cerul şi pămîntul.Acuma-s la pămînt,cu aripioarele frînte.Sunt pliiiiiiinăăă de dor.Număr ca o nebună zilele,orele,(pînă şi) secundele pînă voi putea să-ţi savurez din plin îmbrăţişărileeee, şoaptele pe care ţi le aud şi pe cea mai aglomerată stradă din capitală.Şi…da! Pot spune clar,tare şi răspicat: S U N T  D E P E N D E N T Ă DE  ÎM B R Ă Ţ I Ş Ă R I LE   L U I.E o împletire de sentimente unice,de nedescris.Măcar să te visez,măcar…Să prind puteri,să am dorinţă de VIAŢĂ.

12 gânduri despre &8222;Simplu,dar atît de complicat.&8221;

  1. Postul asta suna foarte indragostit 🙂
    Mi-ai adus aminte de primele imbratisari primite de la prietenul meu. De fapt prima zi petrecuta impreuna 🙂 Uooh, cate emotii, trairi.. era special. Mi-se parea ca tot ce mi-se intampla nu e real, ca sunt intr-un viis, puteam sa jur ca e vis. Sunt sigura ca si tu ai trecut prin asta..
    Iar cel mai ciudat e ca si dupa ce ne-am luat ramas bun tot nu incepeam sa ma trezesc.. nici nu stiam cum am ajuns acasa : )) si inca ceva, tot timpul petrecut cu el mi-sa parut exagerat de scuurt, de fapt asa mi-se pare si acum. OOf ce inseamna sa fii indragostit..
    P.S.: mai bine stergi postul asta..ar sa mai rada cineva =))

    • masicutza zice:

      Nu are nimic ;D
      daaa !
      asta-i cel mai ciudat(poate)
      cînd stai oreeeee întregi şi nu te mai saturi.
      şi cînd vezi că vine ora cînd tre să plece sau să pleci îţi vine să strigi în gura mare să nu-ţi ia fericirea,frumosul.
      nda…foarte frumos.
      nu are cine şi de ce să rîdă ci doar să se bucure că poţi şi (pot : ) ) iubi cu adevărat.

    • masicutza zice:

      Şi de ce să nu vreau?
      E un sentiment extraordinar.
      probabil fiecare-şi doreşte să simtă măcar o dată în viaţă(de fapt,aşa şi e. numai o dată iubeşti cu adevărat.restu-s doar aventuri)ce e dragostea.
      nu i-aş spune ”capcană”. e un dar. e o comoară primită de la Dzeu.
      p.s.merci de vizită.

      • nu fi naiva. dumnezeu nu-ti da comori, ti le ia!
        sunt bucuros pentru tine. macar pentru ca speri. totusi, daca ajungi sa atingi dragostea ( desi ma indoiesc – sunt numai miraje si clipe) o sa ajungi cu siguranta sa atingi si partea cealalta, care, fara nici un dubiu, va veni. iar asta chiar exista si doare.
        nu e nimeni de vina… asa sunt oamenii!!!

  2. masicutza zice:

    Mă încăpîţînez să cred că ni le dă. Sau cel puţin ni le dă pe o perioadă de timp. Mai departe depinde de noi, de dorinţa noastră. Chiar crezi că nu există perechi şi relaţii ce ţin zeci de ani? Sunt de acord cu tine,doar omul e de vină cînd începe să vină partea cealaltă-înşelările,neîncrederea,ţipetele…lacrimile.Pur şi simplu nu trebuie să ajungem acolo. Pentru că în ultimul timp,relaţiile sunt din interes.
    Probabil te-ai înghipat într-un spin groaznic din floarea dragostei sau pur şi simplu refuzi să crezi că EA există.
    E părerea ta şi e părerea mea şi sunt diferite.

Lasă un răspuns

