noi

Durere de inimioară acută.

Plămîni obosiţi de-acuma  de mirosul umezelii,a toamnei ploaioase.

Ador ploaia caldă de vară,cea prin care mergeam noi.

Un sufleţel atît de gol cînd eşti acolo,iar eu-aici.

Şi-un sufleţel atît de colorat şi viu cînd se formează trupeşte(că spiritual mereu există) acel noi.

Doamne,braţele tale sunt mereu atît de calde,sunt mereu gata să-mi încălzească trupu-mi dorit de tine,

Şi-mi asculţi mereu prostiile şi spui că-s interesante.

Şi noaptea,noaptea cînd nu pot dormi,stai cu mine pîn’ ce închid ochişorii,îmi şopteşti cuvinte  dulci…

Bună dimineaţa”.

Noptică bună”.

Sunt furioasă şi urăsc totul ce se-ntîmplă-n jur.NU mă mai interesează nimic.

Şi… o simplă îmbrăţişare îmi ”stîrneşte” pofta de viaţă.

Îmi aranjezi părul,mă lauzi pentru machiajul simplu.

Pur şi simplu mă asculţi.

Mă trimiţi să  mănînc regulat pentru a fi sănătoşică.

Ne amuzăm cînd observăm că mergem într-un pas.

Te miri pentru că mai citesc.Da.Mai citesc şi credeai înainte că s-a uitat demult acest ”hobby”.

Verzişorul din ochişori…

Miorase-a tomană  şi dor în sufleţelul meu.

Şi e un miros din ce în ce mai puternic.



4 gânduri despre &8222;noi&8221;

  1. Duuulceeel! : x
    „Noptica buna”? Imi suna tare cunoscut :”>
    Sa nu-mi spui ca prin vocabularul vostru exista si cuvintele: iubirica, puiut sau puisor, dulcel, ah nu-mi mai amintesc acum.. 🙂

Lasă un răspuns

