astenie

Toamna a stors din mine toate amintirile verii.Şi poate e mai bine aşa.Totuşi,omul datorită amintirilor trăieşte.Respiră prostia celor din jur,însă trăieşte,este înnaripat,însă rutina-i putrezeşte sufletul,i se moaie  picioarele,însă  continuă să meargă,îi stă nodul ăla-n gît,însă continuă să vorbească.Am nevoie de o ploaie nebună de tot pentru a-mi curăţa sufletul, să merg fără umbrelă şi să număr ca proasta picăturile.Să nu văd luuuuume în jurul meu. Vreau doar linişte. Să dorm ziua-ntreagă iar noaptea să stau trează. Să pot să cuprind cînd vreau eu,să pot să rag cînd am eu chef şi să nu mai existe imbecili.Mi-e sete de  rupere totală de univers,de universul depresiv în care mă aflu.Vreau să rîd cînd vreau şi să văd curcubeul.Şi totuşi…

… vreau o toamnă liniştită,cu muuuuulte frunze aurii. O toamnă alături de EL. Nu vreau griji,şcoală,somn sau mîncare. Vreau să-mi sting setea de EL. Sau nu … să crească de la infinit în sus. Pentru că doar această sete poate să crească aşa.

Daaaaa…gînduri prosteşti,chiar idioate.Şi mi-e mai bine că zic,că-mi vărs amarul din suflet măcar aşa.

Sunt obosită (de-acuma) de şcoală. Sunt boboacă la liceu. Şi aiiiiiiii … ci-i greluţ. Trebuie să mă descurc . T R E B U I E.

Şi… un gînd ce m-a rupt : ”Какой к черту конец света в 2012 году?! Он еще не стал моим мужем!” Ja ja …


3 gânduri despre &8222;astenie&8221;

Lasă un răspuns

