What About Now… ( ? )

Mă simt îmbătrînită sufleteşte. Îmi pictez dorinţe  absolut perfecte în inimă şi aştept mîinuţa aia fermecată să dea culori acestui tablou. Sunt stoarsă de puteri şi aştept drumuri din frunze ruginii,pentru că ruginiul îmi caracterizează gîndurile. Vreau să-mi spăl tristeţea de pe faţă, să zîmbesc din  toate puterile mele şi să strig în gura maaaare că pot fi fericită sau că pot zîmbi şi eu. Mereu îmi ascund starea pentru a nu da cuiva pe cap sentimente sau trăiri străine. Port  un zîmbet fals şi falsitatea nu-i cel mai frumos cuvînt care ar putea să mă reprezinte.Vreau pur şi simplu linişte sufletească să nu mai simt incomoditate în propriu-mi suflet. Nu vreau să se transforme totul în rutină,însă spre asta mă îndrept. Vreau să păşim din noi pe acel Pod al îndrăgostiţilor şi să admirăm copilaşii zburdînd şi bătrîneii care mai ştiu să se ţină de mîini.

Lasă un răspuns

