Buburuz de argint

Viaţa mea a căpătat nuanţe ceva mai colorate. Şi asta nu-nseamnă deloc că mi-e indiferent ce se-ntîmplă sau ce s-ar putea întîmpla.Chiar mi-e foarte frică de eşec,de singurătate,de trădare/dezamăgire. Sunt o fricoasă. Sau nu sunt(?)  doar pentru că recunosc asta… Cert este că am  realizat multe lucruri. În fruntea tuturor stă familia(de ce nu m-am îndoit niciodată,nici măcar pentru o secundă).Liceul.Nda. Liceul ăsta care stroarce totul din mine şi umblu mereu botoşică ,pentru că am luat un 8 la o lucrare sau pentru că urmează să dau una. Eee. Chiar e prostesc să umbli mereu cu faţa pe dos doar pentru că ţi-e frică să nu se-ntîmple ceva. Ce să zic? E o toamnă superbă… M-am convins că eşti o părticică ultra importantă din mine. Vreau să mergem acuma la mare…să simţim nisipul,frigul şi totuşi  fierbintele săruturilor noastre. Mereu gata de o aventură ? Hm. Poate. Însă,doar cu tine. Şi chiar am început să preţuiesc multe lucruri,persoane,fapte. Închid gura(ce urît sună!) cînd ştiu că n-am dreptate. Chiar am simţit schimbarea pe pielea-mi  visătoare.

8 gânduri despre &8222;Buburuz de argint&8221;

  1. Ehe, cineva a revenit cu o postare noua şi mai mult entuziasm. Toamna e cu adevărat frumoasă doar că o îmfrumuseţăm şi noi. Vezi tu? Atunci când te trezeşti dimineaţa veselă ţi se pare frumos afară, dar când eşti trist ţi se pare totul lipsit de viaţă. Atunci te confrunţi cu singurătatea şi nu e plăcut.

  2. hey, nu trebuie să te indispui din cauza unei note… încă câte vor fi..şi bune şi mai rele.
    Ştii, eu în a 10’a, la a doua lucrare la fizică am aninat un 6 aşa frumoooos şi mare : DDD
    şi era oke, chiar am râs şi mi-am zis că data viitoare voi scrie mai mult,poate : D

    Toamna are ceva aparte, frumos!

Lasă un răspuns

