brrrrrrr -x°

I-am zîmbit uşor şi m-am lăsat pe pieptul lui.Aşa fac mereu. Şi-i place. Şi-mi place.Mi-e frig deja de cîteva ore bune şi mi-e lene. Mi-e lene să-mi fac un ceai,mi-e lene să iau telefonul în mîină şi să vorbesc cu el.Şi ştiu  că se va supăra,însă-l pup şi trece.

Zilele astea îmi iau valiza şi plec. E vacanţă şi e bine.E bine pentru că mă  pot dormi pînă cînd am chef.Boala mea veşnică-somnul. Cică sunt pretenţioasă. Mda. Poate.Sau chiar. Ideea e cu totul alta. Îmi place să înţeleg că sunt iubită. Îmi place să simt asta.

Şi mi-e frig.

13 gânduri despre &8222;brrrrrrr -x°&8221;

  1. yesterday zice:

    după postu acesta care l-am citit,am înţeles perfect de ce am ales să fiu yesterday,asta deja ţi-o spun in privat.
    îmi place enorm de mult să ştii că eşti iubită,iar prima fraza m-a lăsat cu lacrimi în ochi,poate că e din cauza că e toamnă,sau că deja nu mai e el.
    :*

    • masicutza zice:

      Chiar-s curioasă de ce eşti yesterday.
      Ştii…toate adunate-faptul că nu mai este el,toamna asta deosibit de frumoasă-îţi provoacă lacrimile.
      :*

  2. stradadefluturi zice:

    Saluuut :*

    E perfect ca avem vacanta , dar iata ca o cheltui aiurea 😀 .

    Postul asta exprima mai multe in viziunea mea , ma rog , e umila mea viziune. E o dragoste cu frica de a o pierde? Sau plictisita deja ?
    Oricum , e frumos.

    *hug*

    • masicutza zice:

      E tare aiurea să afirmi că anume dragostea voastră (în cazul meu-a noastră) va dura toată viaţa,de aceea pur şi simplu mă bucur şi savurez din plin prezentul. Frică de a pierde-măi,nu ştiu. Poate e,fiindcă ,odată ce ţii enorm la o persoană,evident că apare acea frică,cu toate acestea încrederea nu lipseşte. Şi în nici într-un caz nu e vorba de plictiseală. E vorba de o unire spirituală deja… una puternică.
      pup ş hug !

Lasă un răspuns

