tired

Mei,deci mă simt aşa ,de parcă am cărat 10 tone de saci cu nisip. :  | Şi zău că nu-i deloc,da’ deloc plăcut. Dureri de gît,spate şi tot ce-i posibil să doară. Şi da! Mi-e greu acuma. Greu fac faţă la tot ce se-ntîmplă cu  aşa-zisele zile de om nebun aka liceean :/ . S-a terminat vacanţa. Shit. Şi petrecusem una atît de frumoasă lîngă EL. Chestii banale,dar atît de plăcute pentru un omuleţ ca mine : nda,poate mult prea romantic ( uneori) . Ah,da. Avem o imaginaţie ultra bogată)). Vreau vreau vreau vreau o groază de lucruri şi nu vreau nimic.

11 gânduri despre &8222;tired&8221;

  1. Iti dau o idee.. gandestete la viitoarea vacanta! Hai ca nu e mai e mult 🙂 >:D<

    Pomenisei de cuvantul "romantic" … mmm.. sa stii ca mi-e dor sa mai citesc la tine in blogusor un post dintr-ala dulce dulceee foc. Imi placeau (inca imi plac) tare mult cuvintelele alea frumusele, dragalase ;;) :*

    • masicutza zice:

      da.merci de încurajare ; ) Ştii,nu prea am timp să scriu deloc, cu toate că aş avea ce.Mai ales că am petrecut clipe superbe în vacanţa asta cu EL. mulţumesc că mă citeşti. :*:*

Lasă un răspuns

