Ich vermisse dich ! ♥

Îmi strîngi uşor corpul lîngă al tău şi îmi săruţi fiecare părticică a corpului. Mirosul tău îmi invadează nările şi simt cum pulsul înregistrează un număr din ce în ce mai mare. E ceva simplu,dar şi complicat şi n-o să înţeleagă nimeni,niciodată,pentru că ştim şi simţim ce trăim doar noi. E o împletire perfectă a sufleţelelor .Mintea-mi deapănă dorinţe pe care doar tu eşti în măsură să mi le îndeplineşti.Şi viaţa e mai colorată,şi cugetul mi-e luminat  cînd pereche gîndului meu îi serveşte dragostea ta.Bombănind ceva acru dimineaţa,printre genele somnoroase-ţi zăresc chipul  : aw,mulăţelu’ meu , şi totul ia un ton ceva mai dulce. Mi-e, într-adevăr foarte foarte dor de tine ! Pentru acele clipe superbe,a meritat,merită şi va merita mereu să aştept. Ştiu că într-un final ( care nu va fi altceva decît un nou  start în viaţa noastră – un noi puternic ), vom gusta din mierea nedespărţirii fizice,pentru că te simt,te simt mereu aproape,iar respiraţia acelui noi face să crească dragostea de la infinit în sus.

5 gânduri despre &8222;Ich vermisse dich ! ♥&8221;

  1. Vaaai, cat de frumooos, de fapt e putin spus frumos 🙂 Chiar imi era dor sa-mi clatesc ochii, mintea, sufletul cu un astfel de post 🙂

    „Mulatelul meu?” – nu am mai intalnit cuvintelul asta dar e tare dragalas 😀

    „Pentru acele clipe superbe,a meritat,merită şi va merita mereu să aştept. Ştiu că într-un final ( care nu va fi altceva decît un nou start în viaţa noastră – un noi puternic ), vom gusta din mierea nedespărţirii fizice,pentru că te simt,te simt mereu aproape,iar respiraţia acelui noi face să crească dragostea de la infinit în sus.” – mi-se potriveste perfect! Mai perfect decat atat nu se putea :”>

    M-am regasit tare mult in postul asta! (ca de fiecare data) :”>
    Tanx Irinuta! >:D<

    Vad ca ai ales titlul in germana, Schön! 😀 : x

Lasă un răspuns

