file

În momentul ăsta vreau să nu simt nimic! Să-mi mişc sufletul  într-un ritm nebun ,pentru a nu putea percepe durerea.

Paul Collier – Slow Down, o groază de site-uri deschise,ojă de un roz ce-mi reprezintă oarecum mood-ul şi oră fixă.

Uneori sunt depăşită de emoţii.

Gonesc (ele) mult prea repede pentru  a le putea controla.

Iar cînd încep a realiza că am spus prea multe sau am auzit dorinţe asurzitoare,îmi desfac acele aripi ale visului şi grăbită mă înalţ spre lumea mea,în care mă voi regăsi mereu.

Să ştii că acolo vei avea loc şi tu,şi ea,şi el,şi ea şi încă ea.

Iar pentru că toamna îmi e prietenă şi pleoapele-mi sunt deschise atent de cerul acestei amiciţii,voi avea puterea să bat acolo unde este închis.

Sunt o luptătoare.

Sau voi fi.

Sau nu.

Cert este că vreau.Să simt! Să simt din nou lacrima ta sinceră cuprinzîndu-mi inima. Poate de tristeţe sau de fericire.Nu contează! Vreau s-o simt aşa orbitor de curată şi rece pe pielea-mi fierbinte.Un trup fierbinte de dor!

Vreau !

S-alergăm prin ploaie,vînt,frig…

Să nu ne pese şi s-o facem împreună.

Să-mbrac cămaşa ta albă,cu sandale-le în mîini,să merg desculţ să simt şi durerea celui care ne poartă – a pămîntului. Oare e mai mare c-a a noastră ?

Stropii măşcaţi a ploii sunt mai sinceri şi curaţi ca lacrimile distanţei noastre?

sms…

Lîngă copacul nostru ,clar de lună, lasînd căpşorul pe  pieptul tău şi savurînd aceste clipe.

Îţi mulţumesc.

 

Lasă un răspuns

