împreună

Azi e o zi mai bună ca ieri şi mai rea ca mîine ? Em,maybe.

Ideea e că  odată cu apropierea asta rapidă a iernii, inima prinde o foiţă de gheaţă.Şi aşa, de nicăieri apare EL  şi-ncălzeşte totul.

Da,vreau să văd rezultate cît de cît okay după duminica ce vine. Nu am drept la vot,însă sper la o schimbare.Really m-am săturat  de  tam-tam-ul  din ultimile luni.

Vreau ca mirosul de portocale să-mi invadeze nările.

Am început să văd în tot răul raza de bine.

Băi,da’ cînd e rău, rău e ! Şi-i aşa aiurea cînd eşti obligat să faci chestii care  nici pe departe nu te-nteresează.

Eu,eu pot doar să spun că mă simt perfect în braţele tale puternice.

Caut protecţie în TINE-o găsesc.

Mai ţii minte parcul nostru ? Da ! E bătrîn şi are straie vechi,dar care ne-au fost martore la atîtea momente de neuitat.Banca noastră,podul nostru,piesa noastră,imaginea noastră,dorinţele noastre…

Direct dintr-o cameră albă-albastră,dintr-un bloc cu nouă etaje, de pe-o străduţă liniştită,dar bucurată mereu de glasul copiilor,dintr-un orăşel micuţ invadat de dragoste, al unei ţări micuţe cotropite de îmbrăţişări gratuite,al unei Europe bolnave de prea multă bunătate,a unei planete muuuult prea obosită de atîţea oameni, stă şi visează. Prostuţă,naivă şi totuşi o fată care speră. Speră în ziua de mîine,crede în oameni,se dezamăgeşte,iubeşte, aşteaptă.

4 gânduri despre &8222;împreună&8221;

Lasă un răspuns

