Hello,December

Fulgii blînzi îmi trezesc cele mai lenoase şi adormite simţuri.  Mă bucur de ce se-ntîmplă în această perioadă cu mine. Cad,mă ridic din nou,apoi mă lovesc de răutate,nedreptate şi (pf) iar răutate,însă continui. O ţinută corectă, poate mîndrie uneori,dar… privind din altă latură mîndria poate deveni şi calitate. Vreau să-mi invadeze nările  mirosul de mandarine,şampanie şi crengi de brad .  Vreau să-mi încînte urechiuşele micuţii cu glasul lor în noaptea Revelionului.  Vreau să-mi bucure privirea casele  şi străzile acoperite (aproape) toate cu luminiţe multicolore. Zăpada să-mi purifice sufleţelul,cum o face de obicei. Eee. Suntem oameni şi vrem mereu să grăbim evenimentele care ne înalţă sufletele de bucurie. Oricum are să vină Crăciunul,Revelionul şi TU.

Pînă atunci,o tonă  jumate’  de succes la toţi care au intrat ( sau urmează ) să intre în sesie,celor cu tezele . Ee. Şi priviţi pe geam-ningeee. ae.

P.S. Te iubesc şi-ţi duc dorul,pui de omuleţ ♥
Lasă un răspuns

