File

Miros de şampanie. Noi doi îmbătaţi de somn de-acuma ,însă insistăm să aştept răsăritul. Eu cu ochii împăienjeniţi mă lipesc şi mai strîns de corpul lui,care atît e de cald în timp ce eu îngheţ. Da ! Are el întotdeauna un colţ de mînă călduţ pentru mine, o geacă în plus)),o îmbraţişare sinceră,un cuvînt dulce.Mă sărută pasional cu buzele lui umede şi ăşi face apariţia şi stăpînul cerului.Brusc,tot răul ia nuanţe colorate. Şi dă-le naibiii de greutăţi că anume ele ne determină să mergem înainte ! Vreau să mă bucur din plin de dimineţi trezindu-mă în privirile tale…Te vreau aproape. Hai să ne-ncărcăm cu răbdare .

7 gânduri despre &8222;File&8221;

  1. Esti incantatoare! 🙂

    Inca un post dulce.. care imi reaminteste de multitudinea de momente placute petrecute cu el :”>

    „Are el întotdeauna un colţ de mînă călduţ pentru mine, o geacă în plus)),o îmbraţişare sinceră,un cuvînt dulce” :”> :”> :”> : x : x : x

  2. masicutza zice:

    OMG ! Draga mea,nici nu ştiu ce aş putea spune. Nu cred că aş putea scri la fel de bine ca tine. :blush:
    Trebuie să vorbim…
    Şi capitolul e tare ! :*

    • Ma bucur ca ti-a placut!
      Dar sa stii ca nici eu nu ma consider o mare scriitoare ;))
      Oricum, daca ai vrea sa faci si tu un capitol nu m-as supara. Dupa cum mai spusesem nu am ceva de-a gata in cap, ideile imi vin atunci cand scriu, cand ma aflu in fata paginii 🙂 si asta vreau sa spun ca nu m-as supara daca ai schimba asa cum vrei tu cursul povestii. Ceea ce ma determinat sa-ti spun e faptul ca-mi place cum scrii, dupa cum bine stii :* iar tu cum esti o persoana romantica, iar povestirea chiar pe asta se bazeaza cred ca te-ai descurca de minune 🙂 si eu as fi mandra sa stiu ca am un capitol scris de tine dar daca nu ai vrea, doar nu as putea sa te oblig >:D< :*

Lasă un răspuns

