Br !

Aw.S-a terminat şi asta (în sfîrşit ! ). Tezele s-au dus,mai am o săptămînă să-nvăţ şi vacanţă. Am slăbit cu ceva kg şi mă tem să nu mă ia vîntul de-acuma. O să-ncep să mă complexez (?). Am  o luminiţă de fericire. Mi-am făcut ceva planuri şi sper ca măcar cîtorva  dintre ele să le  dau viaţă. Cu toţii au început să se agite. Vin sărbătorile. Cadouri,miros de brad,fiori de fericire. Voi petrece Revelionul şi Crăciunul acasă,cu familia şi ce bine va fi. Chiar îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru prezenţa lor în viaţa mea. Am dureri de cap de cînd s-a-nceput sesiunea asta(blestemată) să mai văd încă şi ce note o să iau.

Sunt fierbinte toată de dor,însă realitatea-mi trădează aşteptările.

Pentru totdeauna,a ta EU. ♥

12 gânduri despre &8222;Br !&8221;

  1. Eu am intrat in sfarsit in mult asteptata vacantaa. In sfaarsiit am tiimp sa citeeesc, in sfarsit ma mai relaxez, dar nu foarte mult ca unii profesori au avut grija sa ne dea si teme de vancata. hmmm 🙂
    Si eu am mai slabit, de la stress. TAKE CARE OF YOU, DEAAR >:d< :*

    • masicutza zice:

      Baftă multă la examenee!
      Şi vacanţă plăcută şi ţie.
      Ai nimerit în zece cu mandarinele şi dragostea. )
      La fel muultă muuultă dragoste ş să sperăm la un anişor mult mai frumos ca acesta(că mereu e loc de mai bine)
      huguţ cald cu toate că-ngheţ acuma))
      :*

  2. Multumesc de urare! >:D< hugutz cald, si tie de asemenea draga mea, si as mai adauga multaa iubireee!!! 🙂
    Si ce sa spun ma bucur ca vrei, iar eu.. dispusa sa astept atat cat trebuie, nu e nici o graba; eu sunt foarte sigura ca o sa-mi placa! Succes cu scrisul! :*

Lasă un răspuns

