Omul cu sacu’

Cînd eram mici,fiecare din noi am fost speriaţi de către părinţi,fraţi/surori mai mari,bunici cu un Bau-Bau.Astfel,ştiam să ne liniştim atunci cînd eram gălăgioşi,să mîncăm cînd nu dorim,să mergem la grădiniţă.La rîndul meu,şi eu aveam o creatură de care îmi era frică . Era Omul cu sacu’ , care ,cică strîngea copilaşii răi. Mică fiind,evident că săream ca arsă cînd auzeam de el. Era cum era  bine totul pîncă cînd n-am fost în vizită la bunici şi am găsit în una din camere,pe un perete un tablou cu-n bărbat bătrîn,cu o pălărie şi ( culmea! ) c-un sac alături. Îmi părea un film de groază totul ;D . Date fiind toate acestea,n-am mai intrat în acea cameră muuult muuult timp.

Ţie de cine îţi era frică în copilărie?

8 gânduri despre &8222;Omul cu sacu’&8221;

  1. Ce TAARE! ;))
    Eu, cand eram mica nu imi prea era frica de nimic! Iaai cate am facuuut, dar ce-a mai memorabila avwntura a fost atunci cand am vrut sa-mi tai degetul de la piciorul stang cu securea (pana la urma nu mi-a reusit ca nu aveam eu cine stie ce putere) :)) Daa stiuu, suna cam horror, dar asta vreau sa spun ca nu prea imi era frica. Frica in adevaratul sens al cuvantului, ca sa zic asaa.. am intalnit-o abia la scoala 😦 chiar pt o maare perioada de timp eram foarte fricoasa pur si simplu mai aveam un pic incat imi era frica si de mine. Zic eu frica dar cred ca mai mult era o anxietate, e ceva de natura psihologica. In general imi era frica de oameni, imi era frica de neprevazut, imi era frica incat devenisem usor timida. Dar de atunci m-am schimbat mult fiindca mi-am dat seama ca nu trebuie sa-ti fie frica de nimic in lumea asta! Sunt pur si simplu alta acum! 🙂 Frica in general isi are radacinile din copilarie iar cand ajungem maturi toata chestia asta chiar poate dauna 😦 asa ca trebuie sa avem grija!

  2. BuBuleatza zice:

    OMG !
    Chiar sună groaznic! ;D
    Mhm.Adevărat zici,cînd ajungem maturi ne poate dăuna frica aia care se trage din copilărie. Evident că părinţii trebuie să fie atenţi cu ce-şi sperie copilaşii.
    O seară bună să ai ! 😉

  3. sololina zice:

    haaaaaa ce tare :)))))) multe faze din astea am auzit da de saci mai puțin :))
    eu mă temeam și mă tem de întuneric . e marea fobie a vieții

  4. Parintii nu mi-au spus povesti cu bau bau, dar odata un copil mi-a spus o poveste si ma speriat pana in fundul sufletului: mi-era frica sa nu inoate soricei prin teava si sa ma muste de fund cand stau pe toaleta 🙂
    Hei, am sa te adaug in blogroll 🙂

Lasă un răspuns

