She(2)

Nu,la mine nu e mereu zîmbet şi sclipire-n ochişori.Am momente cînd  îmi vine să-mi iau lumea-n cap şi să fug,departe.Departe de cunoscut.Chiar am zile cînd sunt tristă şi nu mă mai ajută nimic,nu mă salvează nici măcar amintirile frumoase.De multe ori mi s-a spus că sunt tristă ( sau mi s-a reproşat).Nu. Sîns visătoare. Am o lume a mea,unde nu pătrund toţi,este un punct de verificare şi puţini sunt cei care reuşesc să treacă. Da,de fapt,zîmbetul pe care-l vedeţi în fiecare zi,poate fi şi fals(evident că nu vă daţi seama,sunt acrtiţă bună). Şi nu merge vorba despre faptul că-s făţarnică.Categoric nu ! Nu vreau să-i încarc cu problemele mele pe ceilalţi.Plîng.Apoi mă liniştesc.În fine,Crăciun fericit.

2 gânduri despre &8222;She(2)&8221;

Lasă un răspuns

