Amprentă

Azi am avut o zi frumoasă.Cu toate că am fost trezită de zgomotul vecinilor,am reuşit să zîmbesc, văzînd soarele frumos de-afară.O să-ncerc să-i scriu o scrisoare,să înşir pe o foaie roz şi parfumată cele mai ciudate(?) gînduri,cuvinte ce nu pot fi rostite.Am început să ador cum scrie Drumeş. Mă provoacă la lucruri pe care înainte nu le-aş fi făcut nici în ruptul capului.De exepmlu vreau să-nvăţ franceza,să scriu scrisori( cum am mai spus), mi se pare ceva romantic,neobişnuit. Da. Uneori chiar obosesc SMS-urile astea. Trebuie să mai schimbăm culorile,altfel inima îşi va pierde  dorinţa de a bate în ritmuri de tango.

 

2 gânduri despre &8222;Amprentă&8221;

  1. Sa stii ca bine zici in legatura cu sms-urile 🙂 Bine, eu uneori scriu sms-uri foaaarte lungi :))
    Foarte putini oameni mai scriu scrisori. Pana la urma urmei conteaza ca totul sa fie din inima si nu cu, cuvinte din acelea ce te obosesc, care le intalnesti la oricare. Ah si inca un lucru care nu-mi place la sms-uri sunt acelea de pe internet. Copii sms-ul si il trimiti la pers iubita sau mai stiu eu la cine 😐 Mie cel putin nu-mi plac plus ca imi dau seama imediat daca e copiat :)deci la mine nu merge : ))

    • BuBuleatza zice:

      Da,e foarte deranjant atunci cînd copiezi sms-uri şi transmiţi. Eu zic că asta nu mai e din suflet,totuşi… dacă simţi ceva pentru o persoană,ar trebui să-ţi curgă cuvintele ca apa la vale ;D (oh,God ce comparaţie ) cît de simple n-ar fi cuvintele,contează să fie din inimă. Eu,dacă sincer,sunt dependentă de-acuma de sms-uri. Zilnic, trimit şi primesc zeci.

Lasă un răspuns

