Cînd sufletu-i de vină

Stai lîngă mine şi ia-mi mîna mea rece în a ta(fierbinte). N-am nevoie de cuvinte.Îmi este suficient să îţi simt respiraţia calmă,să-ţi aud bătăile inimii şi să-mi las buzele să fie gustate,strivite de dorinţa ta nemărginită.Să-mi încînţi gustul cu şampanie,iar privirea cu ochii tăi mari şi sinceri. Poţi să-mi trimiţi scrisori cînd nu eşti lîngă mine,iar cînd pleci dimineaţa la cursuri,să laşi foiţe pe  noptieră amintindu-mi să mănînc,de altfel te superi. Să nu mă cerţi cînd sunt vinovată,doar taci bucurîndu-mi inimioara cu săruturi pasionale,acoperindu-mi tot corpul.Fură-mi privirea ca cel mai mare tîlhar,iar inimioara- pe ea s-o protejezi de cuvîntul crud al soartei.

 

4 gânduri despre &8222;Cînd sufletu-i de vină&8221;

Lasă un răspuns

