everything will be ok.

Sufletul îmi este invadat de o dorinţă inefabilă de soare. Vreau muuulte muulte raze jucăuşe să dea contur corpului meu. Am de-acuma de ceva timp coşmaruri noaptea,mă trezesc speriată şi mă mîngîie gîndul de NOI.Mi-a  mers prost săptămîna aceasta,m-am simţit şi rău,însă na,ce să fac? sper la bine,la o întorsătură pozitivă a lucrurilor.

Suntem în pragul unei sărbători frumoase,una frumoasă- frumoasă.Bătăile inimioarei încep să prindă un ritm nebun şi visele-sunt mult prea multe şi nici măcar nu le pot stăpîni sau prinde din urmă.

Mi-e dor de tine…


9 gânduri despre &8222;everything will be ok.&8221;

Lasă un răspuns

