În culori calde

La o oră  bolnav de tîrzie am început a depăna amintiri.

Ah,de-ar avea şi ele o măsură.

Vorbesc singură de ceva timp şi privesc prin geamul aburit pentru a desluşi peisajul vieţii. Nu pot( sau nu vreau) să deschid ochii mai larg,deaoarece cu siguranţă o să fiu dezamăgită de cruda realitate. Sunt fericită aşa: bucurîndu-mă de vise,speranţă,iluzii(poate). De ce nu ? Probleme nu există pînă ce omul nu şi le inventează, şi DA (!) mereu  el (omul) complică lucrurile.

Văd în lucruri mărunte ceva uimotor,e un dar?

Hm…probabil din cauza orei tîrzii şi a insomniei îndrug prostii.

Şi am aşa vise ciudate uneori. Mă trezesc şi mi-e o ciudă nebună că  totul se evaporă parcă.

Acuma vreau la mare… să mergem îmbrăţişaţi,să avem năsucurile roşii de frig şi să împărtăşim secretele noastre cu valurile.

A ta,EU.

P.S. oră tîrzie

14 gânduri despre &8222;În culori calde&8221;

  1. DA, el omul are tendinta de a complica lucrurile si niciodata nu se stapaneste! Cand da de greu, in loc sa faca ceva sa restabilizeze situatia, o amplifica.
    Dar tuu, tu mereu esti cea care vrea sa vada partea buna a lucrurilor. 🙂 Si bine faci!
    >:D<

    • BuBuleatza zice:

      cred şi eu că e bine ! însă,atunci cînd dai cu capu-n realitate ( şi realitatea e una urîtă),te doare.
      Să gîndim totuşi pozitiv şi să facem să fie totul bine,să nu uităm-FERICIREA E ÎN MÎNELE NOASTRE.
      ;*

  2. Dutsa zice:

    Sunt deacord omul iși complică existența..
    Chiar e un dar că vezi în lucruri marunte ceva uimitor.
    Nu trebuie de evaporat , ci de păstrat.
    Îmi place <33

    • BuBuleatza zice:

      Da,să păstrăm în ciutiuţa cu amintiri plăcute,la sigur are să ne fie de folos în zilele umbrite de evenimente urîte.
      Mulţuuuumesc,Duţa ! ;*

Lasă un răspuns

