Pentru că …

Știi sentimentul ăla cînd ești împlinită spiritual ? Iată !  Azi am privit un film francez de nota zece. Și ,cu toate că prima parte a zilei promitea o duminică urîta,posomorîtă ( cum e și timpul de afară) , am simțit fiori de fericire alergînd pe toată suprafața pielii.Nu-mi trebuie mult pentru a spune că-s fericită. Un film bun lîngă mama,o cană maaare de ceai,un  pat moale și mare în care să ne ascundem și  o carte bună la căpătîi înainte de somn. Și nu-mi pasă absolut deloc că mîine mă voi trezi bolborosind că mi-e somn și că mai vreau să mă alint de plapuma caldă,că nu-mi pot potrivi bine eșarfa,că ceasul va arăta ora de intrare în clase iar eu abia ies din casă,că drumul spre școală iar va fi lung, că la școală iar îmi va fi frig,că voi încerca să scriu un sms și voi vedea că nu pot– 0,78 lei , că 6 lecții vor trece ca o veșnicie–- eu am acasă o mamă–cea mai scumpă–care mă așteaptă cu inima-i deschisă pentru a mă-ntîmpina, pentru a mă săruta cald pe obraz și pentru a-mi oferi acea porție de ceva mega gustos și cald,pentru că știu că seara va veni tata cu ceva dulce pentru  a-mi ura pentru a doua zi „curaj,draga mea„ , pentru că am o soră undeva departe,care  mă va telefona și o va face de-a psihologul cu mine pentru a se asigura că sunt ok, pentru că EL va ști că atunci cînd îmi trimite un sms de dimineață cu simple două cuvinte sau mi le șoptește dulce la ureche ziua va merge foarte bine ! Știu că , punînd capul pe pernă diseară, la sigur voi avea o imagine clară  a unui om împlinit spiritual și deloc nu contează că ( poate ) e doar pentru o zi !

 

Она: Какие планы на завтра? Он: Сделать тебя счастливой… ♥

 

2 gânduri despre &8222;Pentru că …&8221;

  1. yesterday☮ zice:

    Ești mega pozitivă!:*
    Она: Какие планы на завтра? Он: Сделать тебя счастливой… ♥ :wub:

Lasă un răspuns

