Am un foc imens în piept ce mă mistuie treptat și foarte ( da ) foarte dureros. E ca un zimț imens ce nu mă lasă să-mi păstrez calmul,liniștea lăuntrică. E un balon de lacrimi gata-gata să izbucnească.  Cum se-ajunge în așa stare și de ce  ?

Da ,băi, banale întrebări.

S-o ia naiba de prostie omenească !

 

6 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Stiuu cum e!
    Acum cateva saptamani ma simteam si eu cam asa.. mai aveam un pic si explodam! La mine se adunase prea muult stress, prea multe griji inutile, care ma mancau incet incet pe dinauntru, deja se contura starea aia de disperare!
    Insaa.. totul e bine cand se termina cu bine! 🙂
    Ma salvat putin cate putin doar niste cuvinte, niste simple cuvinte care trebuiau odata sa vina de la cineva, si sa-mi unga sufletul acolo pe unde era strapuns. 🙂 :*

Lasă un răspuns

