Нежность

Își rezemase capul de umărul lui și,stînd în acea plapumă orbitor de albă sorbeau lacom aerul rece de primăvară. Nuditatea ei perfectă era  parțial acoperită cu săruturi bolnav de reci și senzuale. Venele refuzau să transporte într-un ritm atît de lent substanța aia menținătoare de viață.Și dorința creștea, atingea  puncte culminante…  Era prea femeie ca să nu fie fragilă … vorbea asta prin gesturi și dorințe.

-Mergem să ne vadă marea ?

O sărută ușor pe frunte și îi apropia căpșorul de pieptul lui.

-Mergem …

6 gânduri despre &8222;Нежность&8221;

  1. Postarea m-a lăsat consternată,ţi-ai dresat cuvintele şi se pare că ele se precip la conturarea vuietului de delir,manifestat prin torente de sentimente pe care le-ai aşezat in aceste rînduri.

  2. Am crezut ca ti-ai parasit blogutul! 🙂 Pfiuu dar te-am gasit!
    Imi place postul acesta, ca de altfel si celelalte de pana acum. Fiecare cuvint pe care il asterni te face sa traiesti parca cu adevarat acele momente descrise 🙂 Foarte frumos!

    P.S.: in sfarsit am revenit si eu pe blog, caci in sfaaarsiit a venit vacanta. E adevarat, e scurta, dar o sa-mi fac simtita prezenta! 🙂

    • Aw, bine-ai revenit))
      NU l-am părăsit. În sfîrșit am reușit să schimb adresa ( care era foarte urîtă ;D )
      Eu mai am o săptămînă și ies și eu în vacanță. Ce-i drept, tot una scurtă, însă în care o să mă-ncarc cu muuuuuultă energie.
      :*

Lasă un răspuns

