Here i am

Sorbești din aceste raze de soare toată energia, toată viața , toată iubirea și tot galbenul dădător de speranță. Eu. Ah, eu : ) Sunt fooooarte bine. Mă simt atît de plină. Straniu, însă trăiesc cele mai variate și ciudate sentimente.  Este acolo – în inimioară – o nouă eu care-mi dictează acțiunile și uneori cele mai banale lucruri mă fac să mă simt s u p e r b. Iar ochii- aw, ochii tăi sînt atît de dulci. NU scriu pe foaie, copaci, străzi, însă inima mea a terminat de-acuma sute de cărți grooooase și mari. Pur și simplu mi-e mai ușor să trec la acțiuni ( cel puțin acuma ) și … cu siguranță săptămîna care vine voi evadaaaa. Să nu m-aștepți în curînd, Stradă de tristețe.

Un gând despre &8222;Here i am&8221;

Lasă un răspuns

